منابع انسانی کارآمد بعنوان سرمایه سازمانی و عاملی مهم در تعالی و توسعه
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تخصص و تعهد مدیران به عنوان دو عامل راهبردی در تعالی سازمانی تاثیر گذار است

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 مرداد 1398

لینک کوتاه :


: 2388

به گزارش خبرنگار نیپنا، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت ومدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز چهارشنبه(2 مردادماه) در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهارکرد: این مدیریت نقشی مهم و تاثیر گذار در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایفا می کند و ضرورت دارد تا از نیروهای انسانی کارآمد و متخصص برای مدیریت برنامه ریزی استفاده شود.

وی با بیان این که سرمایه سازمانی و منابع انسانی در شرکت ها و سازمان ها عاملی مهم برای تعالی و توسعه به شمار می روند گفت: تخصص و تعهد از الزام های شرکت ملی صنایع پتروشیمی است و باید از پتانسیل افراد متخصص استفاده شود تا شاهد بالندگی وپویایی بیشتر در سازمان باشیم.

محمدی با اشاره به اینکه امیدواریم فرهنگ و تفکر کارمحوری در سازمان نهادینه شود گفت :در سیستم کار محور باید نیروهای انسانی کارآمد در واحد های مختلف شناسایی شوند تا از قابلیت های آنان به صورت تخصصی درارکان سازمان بهره ببریم.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های سرکارخانم علوی برای آقای علی اصغر گودرزی فراهانی سرپرست جدید مدیریت برنامه ریزی و توسعه آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

اسماعیل قنبری مدیریت منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این آیین با تقدیر از سرکار خانم علوی برای آقای گودرزی آرزوی موفقیت کرد و گفت: تغییر در هر سازمانی اجتناب ناپذیر است و با نگاهی رو به جلو باید در راه اعتلای صنعت تلاش کرد.

وی افزود: آن چیزی که مهم است نگاه همراه و همگام در راستای تغییرات است و تغییر در فرایندی حرفه ای می تواند حرکتی موثر باشد.

سرپرست جدید مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با تاکید بر استفاده از خرد جمعی در این مدیریت گفت: امیدوارم که با همکاری و هماهنگی همه ارکان سازمان با استفاده از اسناد بالادستی، برنامه ششم توسعه و نیزاهداف پیش بینی شده در راه توسعه صنعت ، تا سال 1400 تحقق جهش دوم صنعت پتروشیمی محقق شود.

نظرات کاربران

    برای این مطلب تاکنون نظری ثبت نشده است.

نظر شما چیه؟ همین الان نظرت رو برای ما ارسال کن

نام و نام خانوادگی :

پست الکترونیک :

نظرات:

آدرس ارتباطی ما

آدرس : ماهشهر ، بندر امام خمینی (ره) ، شرکت پتروشیمی رازی 

ایمیل : info@psarco.com