حفظ محیط زیست اولویت صنعت پتروشیمی
سرپرست مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: حفظ محیط زیست یکی از الزام های راهبردی و مهم مجتمع ها و طرح های پتروشیمی است.

تاریخ انتشار: شنبه 1 تیر 1398

لینک کوتاه :


: 1364

ش خبرنگار نیپنا جلسه گردهمایی روسای محیط زیست صنعت پتروشیمی امروز چهارشنبه( 29 خرداد ماه) با حضور مسئولان محیط زیست شرکت های پتروشیمی، معاون محیط زیست HSE وزارت نفت و کارشناسان سازمان محیط زیست در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، داوود عمادی سرپرست مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به وجود نیروهای کارآمد و متخصص در بخش محیط زیست شرکت های پتروشیمی اظهارکرد: حفظ محیط زیست باید بطور جدی مورد توجه وسر لوحه تمام فعالیت ها قرارگیرد و در این مسیر باید واحد های HSE با جدیت تمام این گونه فعالیت ها را مورد توجه قرار دهند .

وی افزود: بهترین استراتژی برنامه محور بودن  است زیرا برنامه ریزی های جامع و کلان محیط زیستی سبب بهبود این فعالیت ها خواهد شد و باید بر این نکته تاکید کرد که در چند سال اخیر از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه های جامع و مختلفی برای صیانت از محیط زیست تعریف شده است .

عمادی ادامه داد: وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز سازمان محیط زیست از برنامه ها و اقدام های شرکت های پتروشیمی برای حفظ محیط زیست حمایت می کنند.

گفتنی است که در این گردهمایی ، پیرامون مسائل محیط زیستی  صنعت پتروشیمی، اهداف و برنامه ها، برنامه مدیریت آلودگی هوا در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سامانه مبادلات پسماند و پایش های محیط زیستی سازمان محیط زیست و همچنین استقرار مدیریت کربن در صنعت پتروشیمی بحث و گفتگو شد.

 
 
 

نظرات کاربران

    برای این مطلب تاکنون نظری ثبت نشده است.

نظر شما چیه؟ همین الان نظرت رو برای ما ارسال کن

نام و نام خانوادگی :

پست الکترونیک :

نظرات:

آدرس ارتباطی ما

آدرس : ماهشهر ، بندر امام خمینی (ره) ، شرکت پتروشیمی رازی 

ایمیل : info@psarco.com