ایران پلاست رویدادی برای ایجاد ارتباط میان ذینفعان
مدیرعامل شرکت شمس پلاست طب عنوان کرد: معرفی محصول و مشتری‌یابی از مزایای حضور در نمایشگاه‌ها به خصوص نمایشگاه ایران پلاست است، این رویداد به ایجاد ارتباط با تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان خارجی نیز کمک می‌کند.

تاریخ انتشار: چهار شنبه 16 شهریور 1401

لینک کوتاه :


: 480

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، حیدر داوری مدیرعامل شرکت شمس پلاست طب در خصوص تجربه‌های پیشین این شرکت از نمایشگاه ایران پلاست اظهار کرد: ارتباط با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی، انتقال دانش فنی، آشنایی با آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های روز صنعت پلاستیک از بزرگ‌ترین تجاربی است که به واسطه حضور در دوره‌های گذشته ایران پلاست به دست آورده‌ام.

وی برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست گفت: این رویداد بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه پلاستیک به شمار می‌رود و بنابراین پیشنهاد من این است که همانند سال‌های قبل زمان برگزاری آن ثابت باشد. همچنین مکان مشخصی در نمایشگاه به اتاق‌های بازرگانی اختصاص یابد تا بتوان ارتباط بهتر و آسانتری با نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای مختلف برقرار کرد. بدین ترتیب می‌توان به راحتی در خصوص نحوه همکاری، تعاملات آتی با تجار و بازرگانان کشورهای مختلف و ارائه و دریافت داده‌های مورد نیاز تجاری به بحث و گفتگو نشست.

داوری افزود: شرکت ما در حوزه تولید فیلم و نایلون، به ویژه استرچ‌های صنعتی، فعالیت دارد و در شانزدهمین دوره ایران پلاست نیز مانند سال‌های قبل محصولات متنوع خود به ویژه استرچ‌های صنعتی با کیفیت بالا را عرضه خواهیم کرد. همکاران ما در بخش توسعه و تحقیق شرکت در حال تولید استرچ‌های غذایی هستند که در آینده نزدیک تحت برند BIOWRAP عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شمس پلاست طب عنوان کرد: معرفی محصول و مشتری‌یابی از مزایای حضور در نمایشگاه‌ها به خصوص نمایشگاه ایران پلاست است، این رویداد به ایجاد ارتباط با تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان خارجی نیز کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: هشتمین دوره‌ای است که شرکت شمس پلاست طب در نمایشگاه ایران پلاست شرکت می‌کند. اغلب مشتریان داخلی و خارجی که در حال حاضر خریدار محصولات ما هستند از طریق نمایشگاه ایران پلاست با شرکت ما آشنا شده‌اند به همین دلیل همواره تلاش می‌کنم تا با همه توان و امکانات در این نمایشگاه حضور یابم تا علاوه‌بر معرفی محصولات، شبکه ارتباطی و تعاملات تجاری را نیز گسترش دهم.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

نظرات کاربران

    برای این مطلب تاکنون نظری ثبت نشده است.

نظر شما چیه؟ همین الان نظرت رو برای ما ارسال کن

نام و نام خانوادگی :

پست الکترونیک :

نظرات:

آدرس ارتباطی ما

آدرس : ماهشهر ، بندر امام خمینی (ره) ، شرکت پتروشیمی رازی 

ایمیل : info@psarco.com