تمایل بلاروس برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
در دومین روز نمایشگاه، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نشست های متعددی را با سرمایه گذاران ایرانی و خارجی در محل غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان راهبر صنعت ارزش آفرین پتروشیمی برگزار کرد.

تاریخ انتشار: شنبه 30 اردیبهشت 1402

لینک کوتاه :


: 325

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دومین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور تولید کنندگان، سرمایه گذاران و فعالان این عرصه برگزار شد.

در دومین روز نمایشگاه، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نشست های متعددی را با سرمایه گذاران ایرانی و خارجی در محل غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان راهبر صنعت ارزش آفرین پتروشیمی برگزار کرد.

تمایل سرمایه گذاران بلاروس برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
نشست مشترک با متقاضیان سرمایه گذاری خارجی از کشور بلاروس در محل غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.
پس از تبادل نظر در خصوص ظرفیت، زیرساخت و الزامات فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بررسی طرح پیشنهادی با حضور کارشناسان سازمان منطقه ویژه و سرمایه گذار خارجی در محل منطقه ویژه پیگیری خواهد شد.
این شرکت بلاروسی در یازده حوزه مختلف فعالیت می‌کند که یکی از تولیدات مربوط به رزین‌های پلی استر دیون است.

همراهمی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

نشست مشترک مدیرعامل پتروپرک پویا با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص ایجاد طرح تولید سرم خوراکی و دارویی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در محل نمایشگاه برگزار شد.

در این نشست مشترک، مذاکرات اولیه در خصوص طرح تولید سرم خوراکی و دارویی انجام شد و بررسی ابعاد مختلف طرح با حضور کارشناسان در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام می شود.
نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران
نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در سالن شماره ۸ و غرفه شرکت ملی نفتکش ایران برگزار شد.
در این نشست مشترک مدیران عامل بر هم افزایی در جهت افزایش صادرات و تامین پایدار خوراک مورد نیاز صنایع پتروشیمی تاکید کردند.
همچنین مدیرعامل سازمان منطقه اقتصادی پتروشیمی از مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران دعوت کرد تا ضمن بازدید از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ایجاد شده مانند اسکله‌های اختصاصی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بصورت میدانی و مشترک راهکارهای افزایش صادرات را در هاب پتروشیمی ایران اسلامی بررسی کنند.

نشست با مدیران هلدینگ خلیج فارس
مدیران هلدینگ خلیج فارس ضمن حضور در غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص مسائل مربوط به شرکت های زیر مجموعه هلدینگ که در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مستقر هستند گفت و گو کردند.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مناطق ویژه اقتصادی استان خوزستان
نشست مدیران امور سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با مدیرعامل و مسئولان سرمایه گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با موضوع همکاری برای رونق تولید و استفاده از ظرفیت مناطق ویژه اقتصادی استان خوزستان نیز از دیگر برنامه‌های امروز نمایشگاه بود.

نظرات کاربران

    برای این مطلب تاکنون نظری ثبت نشده است.

نظر شما چیه؟ همین الان نظرت رو برای ما ارسال کن

نام و نام خانوادگی :

پست الکترونیک :

نظرات:

آدرس ارتباطی ما

آدرس : ماهشهر ، بندر امام خمینی (ره) ، شرکت پتروشیمی رازی 

ایمیل : info@psarco.com